Často kladené otázky
Objednávka, nákup, dodávka
Bude doručený objednaný diel na uvedenú adresu?
Naši partneri so zákazníckym kódom a obchodnou zmluvou si môžu zvoliť, či chcú objednané produkty dostať rozvozom,
alebo prevziať osobne. Osobné prevzatie sa uskutoční na pobočke.
Kúpená súčiastka nebola potrebná, môžem dostať svoje peniaze späť?
Ak ste to kupovali online, vtom prípade môžete využiť svoje štrnásťdňové právo na odstúpenie od nákupu. Ďalšie
informácie
nájdete vo VOP (Všeobecné obchodné podmienky)
Ak ste to zakúpili osobne, na diely vrátené do 8 pracovných vystavíme dobropis. Tovar je možné vrátiť iba v
nepoškodenom stave a v nepoškodenom obale s Unix štítkom dielu. Výnimkou sú kvapaliny, spreje, oleje, žiarovky, ktoré z
dôvodu zabezpečenia kvality nie je možné dobropripísať. Vyššie uvedené sa nevzťahuje na prípady keď ide o nárok na
záruku. Viac informácií o záručných podmienkach
nájdete vo VOP (Všeobecné obchodné podmienky)
Akým spôsobom môžem zaplatiť objednaný diel?
Pre našich partnerov je k dispozícii aj platenie spôsobom prevodu a tiež komisný týždňový odber.
Kroky objednávky
Prihláste sa do internetového obchodu pomocou svojich prihlasovacích údajov
Po prihlásení vyberte produkty, ktoré si chcete objednať, a kliknite na tlačidlo: Pridať do košíka.
Po kliknutí na tlačidlo „Pridať do košíka“, vo vyskakovacom okne máte možnosť zadať množstvo, ktoré chcete objednať. Po
zadaní množstva objednávky stlačte tlačidlo: Do košíka.
Pridaním do košíka sa otvorí bočný panel Košíka, ktorý zobrazuje doteraz umiestnené produkty v košíku. Ak chcete pokračovať
v nakupovaní, kliknite na tlačidlo: Pokračovať v nakupovaní. Ak chcete objednávku dokončiť, kliknite na tlačidlo: Prejsť do
košíka.
Po otvorení košíka môžete skontrolovať produkty a množstvá, ktoré si chcete objednať.
Na súhrnnom paneli môžete skontrolovať sumu objednávky. Po overení všetkých informácií kliknite na tlačidlo: Ďalej k
objednávke.
Pred dokončením objednávky skontrolujte svoje kontaktné údaje a objednané položky, následne kliknite na tlačidlo: Odoslať
objednávku.
Po úspešnej objednávke stlačením tlačidla: Späť do webshopu môžete pokračovať v prehliadaní.
Potvrdenie objednávky, chýbajúca potvrdenka
Po odoslaní objednávky dostane užívateľ potvrdzujúci e-mail. Pokiaľ užívateľ toto potvrdenie nedostane v predpokladanej
lehote, a to najneskoršie do 48 hodín od odoslania objednávky, tak užívateľ sa zbavuje viazanosti na objednávku alebo
zmluvného záväzku. Objednávka a jej potvrdenie sa považuje za doručené Poskytovateľovi služby alebo Používateľovi, keď
je mu dostupná. Poskytovateľ služby vylučuje zodpovednosť za potvrdenie, ktoré nedorazí včas, z dôvodu že Používateľ pri
registrácii uviedol nesprávnu e-mailovú adresu alebo nie je schopný prijať správu z dôvodu plnej emailovej schránky, ktorý
patrí k jeho účtu.
Oprava chýb pri zadávaní údajov
Užívateľ pred dokončením procesu objednávky má možnosť pri každom kroku vrátiť sa do predchádzajúcej fázy, kde môže
zadané údaje opraviť. Počas objednávky je možné prezerať alebo meniť obsah košíka. Ak v košíku pri Vami zadanom
produkte je zle nastavené množstvo, tak to môžete zmeniť stlačením tlačidla + alebo - pri produkte. Ak chcete produkty v
košíku vymazať, môžete ich vymazať stlačením tlačidla Odstrániť alebo kliknutím na ikonku koša vedľa produktu. Počas
objednávky má používateľ možnosť priebežne opravovať a mazať zadané údaje.
Kto si môže objednať diely z internetového obchodu?
Predajcovia, ktorí majú príslušné kódy (kód partnera, heslo do internetového obchodu): Prihlásenie ako partner Dôležité!!! Rozvoz
môžeme zabezpečiť výlučne iba našim partnerom.
Čo mám robiť, ak v systéme nenájdem značku svojho automobilu alebo typ auta?
Zaznačením políčka „Zobraziť všetko“ zobrazíte aj zriedkavé značky a typy automobilov.
Inštalácia TradeLine
Kde mám nainštalovať program?
Program musí byť nainštalovaný priamo v koreňovom adresári Vášho počítača (napr. C: \ UNIX_TL4), kde je tiež
nainštalovaný Váš operačný systém. Nemôžete mať dlhú odkazovú trasu.